Wednesday, February 10, 2016

Kenapa kita perlukan GC Tea




Salam ..Hari ni Jal nak share lagi kebaikan Glucos Cut Tea @ gct @ teh sekat gula ni. Semalam dah share fungsi teh ajaib ni kan. For those yang belom lagi sempat nak baca, GCT ni berfungsi baik untuk kawal penyakit diabetes, darah tinggi , kolesterol yang tinggi, obesiti dan juga boleh kurangkan risiko penyakit kronik. Yer, hanya dengan minum teh je! Jangan terkejut , sebab dah terbukti dengan ratus2 testimoni yg berkesan.


Hokey, jom kita tengok bahan2 yang ada dlm GCT yang berkesan untuk kawal penyakit2 kronik tu.



jalwatijamaludin.blogspot.com



Herba2 ni terpilih sebagai ejen yang boleh kawal penyakit kronik2 yg jal sebut tadi. Kalau baca pada gambar,salah satu herba yang ada ialah stevia! So korang jangan risau teh ni memang confirm sedap sebab dah ada rasa manis2 buah gitew. Tapi kalau korang bukan penggemar teh, jal x boleh tolong lah yea.hehe. Tapi kalau untuk kesihatan rasenye semua bedal kan. Siapa yang x nak sihat?

Untuk kesan yang optimum, GCT ni kne minum panas2 atau suam2 yea.. ini untuk pastikan fungsi setiap herba yang terkandung dlm teh ni memberi kesan kepada setiap pengguna nya.

jalwatijamaludin.blogspot.com
Minum semasa panas/ suam untuk kesan maksimum

Ni antara testimoni yang dah amalkan GCT @ Teh sekat gula .Alhamdulillah ! Antara sebab Jal nak kongsi kebaikan GCT ni. Nak carik saham dunia dan akhirat sebab boleh tolong seramai yang mungkin, In shaa Allah.


Lepas Seminggu amal GCT. 


Terbukti bacaan gula turun dengan GCT.



Minum GCT, 5 penyakit sekali semakin pulih.




After dah tengok gambar2 ni, jangan pulak ada yang confius sebab packaging yang lain2. Jangan risau , packaging yang lama, kompeni dah tukar kepada yang lebih elegen dan ekslusif.










OK, itu je umtuk entry kali ni. Dan korang mesti nak tau harga GCT ni kan. Harga sangat ekonomi. Kalau ada yang nak bantu  dan belikan  untuk mak ayah yang dah x bekerja , in shaa Allah harga berpatutan dengan nilai dan kebaikan GCT ni, dan yang penting  bukan soal murah ke mahal ke, tapi Keberkesanan dan keserasian hampir 95% customer yang mencuba.


TRIAL PACK POPULAR:POPULAR

1. ðŸ’‹10 SACHET/10HARI - RM 30

2.     PACK SEBULAN/30 HARI - HANYA RM 90 SAHAJA.

3.    1 KOTAK/ 60 HARI - HANYA RM 150 SAHAJA.

**ADD POSTAGE RM7 SEM/ RM10 SS

POSTAGE SETIAP HARI BEKERJA SAHAJA.




Untuk details , boleh terus whatsapp Jal di +6017-3046406.



































No comments:

Post a Comment