Tuesday, February 16, 2016

Kurus Dengan Minum GC Tea

Salam sume. Lame tak  bersiaran , banyak hal yang berlaku dan perlu hamba selesaikan 2-3 hari lepas. Cewah , lom jadik PM pon dah sibuk bebenor.

Ok, cam biasa akak nak sharing pasal GC Tea ni. Kan akak ni si penjual teh yang tak da ladang! Hehehe. Ok, akak nak explain macam mana GC Tea berfungsi utk tolong kita semua utk kurangkan berat badan. Entry ni khas juga pada yang dah kira BMI dan result menunjukkan Obesiti. Dan ada jugak yang risaukan condition perut yang kedepan walaupon bacaan BMI normal.




jalwatijamaludin.blogspot.com
6 herba terpilih untuk GC Tea




GC Tea mempunyai 6 herba terpilih :-
[ ✔ ] Daun Gymnema
[ ✔ ] Green Tea
[ ✔ ] Daun Stevia
[ ✔ ] Rooibos
[ ✔ ] Mulberry
[ ✔ ] Daun Pudina


Mengikut kajian, selalu nya orang yang gemuk ni banyak ambil minuman manis yang bergula. Dan pada yang selalu ambil gula dalam diet harian lebih dari 18% jumlah kalori sehari yang sepatutnya , sangat berpotensi untuk risiko penyakit Diabetes! Yang lagi serius, ada kajian menunjukkan minuman manis bergula ni menjadi sebab dan punca 183000 kematian setiap tahun di dunia ini! Kesannya penyakit Diabetes@ kencing manis, sakit jantung dan jugak kanser.



jalwatijamaludin.blogspot.com
Kesan gula pada tubuh manusia




Back to bahan2 GC Tea, yang boleh tolong kita semua untuk cegah obesitu@ kegemukan ni. Antara salah satu bahan ialah teh hijau.


 Teh hijau - mengandungi jumlah yang tinggi EGCG, ia menghalang tindakan enzim yang dikenali sebagai alpha-amylase yang memecah karbohidrat kepada gula ringkas. Ia juga mempunyai keupayaan untuk merangsang metabolisma dan pembakaran lemak.
GC Teh telah mengambil manfaat teh hijau ke tahap seterusnya dengan penyebatian herba tambahan yang meningkatkan metabolisme badan dan juga mengawal gula. Teh hijau juga akan berfungsi sangat baik sebagai bahan detox badan kita.




jalwatijamaludin.blogspot.com
Teh Hijau



Yang ke dua ialah herba Gymnema . Asid Gymnemic akan memainkan peranan @ bekerja direseptor selera kita yang akan menghalang pengaktifan oleh molekul gula dalam makanan, sekali gus mengawal keinginan gula dan mengelak  penyerapan molekul gula oleh usus. Ini menyebabkan tahap gula dalam darah rendah!





jalwatijamaludin.blogspot.com
Daun Gymnema Sylvester




Kat sini akak nak share sikit testimoni yang dah berjaya turunklan berat badan dengan GC Tea ni. Dan  banyak juga testimoni yang bagitau perut tak buncit lagi dah after maintain minum GC Tea ni. 





jalwatijamaludin.blogspot.com
Turun 8kg selepas ber GCT





jalwatijamaludin.blogspot.com
Turun 5kg pun dah banyak beza pad fizikal




jalwatijamaludin.blogspot.com
Turun 5kg .Dengan trial pack pon boleh!





jalwatijamaludin.blogspot.com
Turun 13kg dengan minum teh GCT.
NO. TELEFON TUKAR YE...
+60187744207





Yang ni plak antara Testimoni2 perut dah tak da buncit lpas amalkan GC Tea dengan teratur.



jalwatjamaludin.blogspot.com
Nampak tak kesan ambil GCT?
NO. TELEFON TUKAR YE...
+60187744207




jalwatijamaludin.blogspot.com










jalwatijamaludin.blogspot.com
Loss 20kg dgn minum teh?? Simple je, satu hari satu sachet ...








Banyak lagi testimoni , tapi hakak yang x sempat nak edit lagi. Akak ni suke masak, dan minggu ni akak sibuk cikit sebab tekak tengah mengidam nak makan kek ajer. Semalam dah berjaya 1 kek, gebu gebas menjagdi kek akak . Nanti next entry in shaa Allah akak share resepi skali. Cikedouttt for next entry yea. 

For those perlukan maklumat lagi tentang GC Tea ni, boleh je contact akak . Whatsapp je, in shaa Allah akak reply secepat mungkin kalau tak busy ngan anak2. Tapi in shaa Allah akan reply, kalau lambat jangan marah yea. Salam , til next entry!



NEW TELEPHONE/
WHATSAPP NO.
+6018-7744207

No comments:

Post a Comment